För det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

Med Timbuktus fallskärm på repeat i lurarna så sitter jag nu i pyjamas i sängen och ska snart sova för imorn ska jag upp tidigt till stallet och sen ska jag snabbt hem och duscha innan jag åker till jobbet. Dagen tillbringades med en välbehövlig sovmorgon och sedan af jag i stallet en stund innan jag stack ut och sprang en stund och kom sen hem och hann precis duscha och göra mig klar till ett avsnitt av bästa hart of dixie. Femman började sända det förra veckan och eftersom jag älskar oc och Rachel bilson är med här så tänkte jag att jag lika gärna kunde kolla vad det var och jag är verkligen helt fast, så jäkla bra! Har dock övertalat mig själv att jag nu ska vänta vecka efter vecka på att femman sänder det och inte kolla i förväg som jag lyckas göra med alla andra serier och så tar dom slut skitfort. Nu ska jag i alla fall sätta på en av bästa spellistorna på spotify och läsa lite bloggar innan jag måste sova. Puss!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Önskar dig en underbar dag fina du! Glöm inte att kika in den nystartade tävlingen om det intresserar. KRAM

Svar: Tack så mycket, desamma! Det ska jag absolut göra. Kram!
rebecca andersson

2012-08-09 @ 11:45:09
URL: http://bysofia.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0