Hallå estlaand!

Mår ni bra? Själv är jag i alla fall rätt så trött och sådär taggad för att skolan börjar imorgon! Visst ska det bli kul med att träffa alla människor och jag måste faktiskt erkänna att på något vis så saknar jag det andra också lite, wtf. Igår begav jag mig ut och sprang direkt när jag vaknade igår och sen duschade och packade jag snabbt för att dra mig ut till mormor. Eftermiddagen där tillbringades med svampplockning och kortspel vilket faktiskt var riktigt mysigt! Nu har jag precis vaknar här ute och ska nog pallra mig upp om en timme ungefär för att ta mig hem och byta om innan jag åker ut till stallet. Efter det ska jag fixa lite inför morgondagen innan jag åker och tränar.

Puss!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0