I don't wanna be anything other then I've trying to be lately

One tree hill är slut. Over. Finito. För alltid. Känns inte bra alls, får köpa dom sista boxarna och så får jag börja kolla om igen. Bästa serien verkligen!
 
Idag började i alla fall skolan vilket var sådär måste jag säga. Hade inga vanliga lektioner idag och slutade klockan halv ett men imorgon kör det igång på riktigt, börjar 8.10 och slutar 15.50. Det positiva är dock att vi faktiskt kommer att få datorer, dock bara en hp eller något som man delar med en annan men det är ändå något. Nästa år blir det väl mac i alla fall så kan nog stå ut ett år, har ju min vanliga bästa compaq annars. Planen för idag är att ta med pw med ida och sedan bara ta det lugnt för är väldigt förkyld och vill verkligen inte bli sjuk just nu så hoppar över det tänkta träningspasset på plus som hade varit antingen poweryoga eller spinning. Imorn efter skolan ska jag dock på boxning med ebbis eller löpträningen som vi har med innebandyn har inte riktigt bestämt mig om det än men det lutar åt boxningen eftersom jag lika gärna kan springa själv. Sen på onsdag blir det ytterligare ett träningspass med sh'bam denna gången. Är verkligen taggad på att komma igång nu efter sommaren när jag inte har tränat mycket alls bortsett från några powerwalkar eller några joggingturer.På torsdag blir det jobb och stallet och ska försöka klämma in lite jobb idag och på onsdag också förmodligen. 
 
Kyss!
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0