The sun is shining

Gårdagen var väldigt mysig och jag hann egentligen med allt som jag skulle. Började dagen ganska tidigt, runt tio skulle jag tro, med att äta frukost, göra mig iordning, städa mitt rum, dammsuga och göra sallad innan jag mötte upp ida och amanda ungefär vid två. Åkte ner till överby där jag fick med mig en hel del hem och vi åt även lunch på briggen vilket var väldigt gott! Kom hem precis så att jag hann hem och byta om innan vi åkte ner till strandgatan för att möta upp dom andra. Fick väldigt fina presenter av mina fina vänner vilka ni får se imorgon. Åkte sedan hem till mig för lite grillat och sedan lite mys framför hachico, bästa filmen så jäkla mycket gråter man! Efter runt 4-5 timmars sömn så tog vi oss upp imorse och så åkte dom andra hem och sedan dess har jag trött som jag är bara kollat lite grejer och städat. Kom precis hem från en pw med mammi och ett litet besök i stallet. Nu väntas först mat och ett avsnitt av hart of dixie och sedan blir det jobb och pretty little liars. Imorgon blir det mer jobb och sedan stallet på eftermiddagen och antagligen oroa mig en del över hur fel det kan gå med mitt hår på fredag.
 
Puss!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0