Adrian Lux

 
Lyckan rusar i kroppen. Förväntningarna byggs upp. Fjärilarna börjar flyga omkring i magen. Jag vill bara blunda och teleportera mig två dagar åtta timmar femtiotre minuter och tjugofyra sekunder framåt i tiden för den antagligen bästa kvällen i mitt liv. I samma sekund går adrian lux upp på scenen och jag har nyss kommit in i den underbart kväva lokalen med en bas som bara strömmar in i kroppen och gör så att alla problem i världen bara släpper. Jag har nyss sprungit från att ha sett en förhoppningsvis grym konsert med loreen och snart ska få se favoriten. Killen  som hoppat över en spelning i las vegas för att komma till lilla trollhättan och ska spela på tomorrowland nästa vecka. Lyckan är obeskrivlig och jag vill bara att tiden ska vara inne.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0