Prag

Tidsinställt
 
Vi åker/åkte som ni säkert har förstått ifrån trollhättan i måndags klockan 15.45. Sedan ska vi ner till göteborg där vi ska vänta i ett par timmar innan vi åker vidare till malmö där vi ska vänta lite till. Där ska vi åka nattåg och åka på en färga från trelleborg till någonstans på tysklands kust tror jag. Sedan ska vi byta tåg vid halv sju på morgonen i Berlin där vi åker vidare till prag. Sedan ska vi antagligen ta tunnelbanan till hotellet/båten. Det kommer ta ungefär totalt 16-17 timmar. Samma väg hem fast tvärtom bortsett ifrån att vi ska bli hämtade med bil i göteborg eftersom tiderna är helt konstiga därifrån då. 
 
Vi ska alltså bo på ett båthotell som heter Botel Racek Praha vilket verkar vara helt okej men vissa bilder visar att det är ganska sunkigt så får hoppas på det bästa! Vi ska bo i dubbelrum där jag ska dela med amanda. Vi kommer att spela cup säkert onsdagen och torsdagen och beroende på hur det går kanske fredagen. Vi ska säkert möta 3 lag har jag för mig, ett från tjeckien, ett från sverige och ett från lettland. Vi kommer dit på tisdag förmiddag och på kvällen där så ska vi sedan spela en träningsmatch mot ett ukrainskt lag tror jag det var. Eftersom vi åker hem på söndagen så kommer vi ha hela lördagen och eventuellt fredagen och även delar av de andra dagarna till att shoppa, kolla runt och uppleva staden. Ska bli superkul!
 
Vårat botel:
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0