what if it doesn't

Jag är hemma igen! Sitter och kollar på one tree hill, bäästa! Lukas är tillbaka för tillfället också wiihoo! Kom hem för ett par timmar sedan efter en grym vecka med goa brudar i Prag. Jag har blivit lite sjuk tyvärr och är rejält trött så ska snart sova tror jag.. Har som pricken över it nästan tappat rösten också. Aja nu ska jag inte klaga, har saknat hemma en del också speciellt kranvattnet och att det är så rent. Skriver mer imorn när jag kan tänka på riktigt. nu måste jag kolla klart på one tree hill. Puss! Becca


Kommentarer
Postat av: Kajsa Svensson

Har en ny tävling på G. Så kika in och var med och delta om en grymt snygg Baseball-topp. KRAM

2012-07-10 @ 20:53:45
URL: http://glossmagazine.se/kajsasven


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0