bloggen bortglömd

Ojojoj, har helt glömt bort bloggen nu det senaste. Vet inte när jag skrev sist men det var ett tag sedan men medc mitt korta minne så kommer jag inte ihåg vad jag har gjort helt. Ska i alla fall börja med att meddela den lyckliga nyheten att vi har fyra riktiga skoldagar kvar. Fyra dagar! Helt underbart, det ska bli så sjukt skönt med lov!

 

Inatt så sov jag i alla fall hos amanda tillsammans med henne, ida, kicken och agnes. Vi lagade lite mat, åt jordgubbar, godis, pratade och såg på film, a lonley place to die. Riktigt bra! Nu har jag precis kommit hem efter att ha jobbat i några timmar och är helt slut, ska nog lägga mig ganska tidigt idag.

 

Kan också berätta att det är exakt en månad kvar tills jag åker till prag idag, det kommer bli grymt! Har också fått säkrat att jag kommer få hyra bästa hästen två veckor i sommar. ♥

 

Men nu väntas grillat och sen så ska jag kolla lite bloggar och se på lite vampire diaries tror jag.

 

Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0