dålig uppdatering

jo jag vet, men det är svårt när bloggappen inte fungerar för jag använder knappt datorn just nu.. Orkar inte gå igenom vad som har hänt sedan sist för det är en del men tar de två senaste dagarna. Igår vaknade jag hos amanda och vi tog bussen ner till stan med lovisa för att äta frukost på max, rätt gött tjocka som vi är. Sen åkte vi hem, sa hejdå och jag drog hem för att bara ta det lugnt, se på en film samtidigt som jag jobbade lite. Tog en powerwalk med moder min och sen städade lite och läste innan elli kom och hämtade mig för att åka ut till stallet eftersom hon hade jour och jag skulle hjälpa henne. Kom hem, duschade och tog mig iväg till ida där amanda också var och vi bara chillade, pratade, såg på film och gamla filmer från när vi var små. Så jäkla coola! Åkte hem och däckade lagom till att klockan ringde igen vid kvart över sex imorse då elli hämtade upp mig igen. Fixade lite i stallet innan jag åkte hem och sov några timmar till. Fixade lite här hemma, var lite med syster och sen drog jag och tränade. Stressade som sjutton efter det och tog mig därifrån till stan på en kvart typ där jag mötte upp ida och amanda för att gå på bio, lol blev det. Riktigt grym film, rekomenderas verkligen! Nu väntas mat framför gossip girl och sedan one tree hill samtidigt som jag kollar lite bloggar. 
 
Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0