Tjena tjena tjena

BYZ – Tjena tjena tjena
 
Uppdateringen är fortfarande kass och jag tappar rejält med besökare vilket jag förstår totalt. Blogg-appen fungerar fortfarande inte så hoppas dom fixar det snart! Har inte hänt så mycket det senaste, har träffat lite folk, tränat, jobbat lite och bara sovit och chillat. Var iväg en kort sväng till överby igår med mamma och fick med mig ett par underbara mjukisbyxor, ett par shorts och en bustier. Bilder kommer upp på det senare! Måste hitta ett par solglasögon också, behöver verkligen pilots eftersom mina har gått sönder. Behöver ha det innan jag åker på måndag annars får jag väl köpa ett par billigt där nere att ha under tiden bara.. Jag kanske har glömt säga det men på måndag åker jag i alla fall till prag för att tillbringa en vecka där tillsammans med laget för att spela cup. Ska tydligen bli 35 grader och stor sol också så känns ju helt okej. Blir antagligen en del shopping också eftersom det är jäättebilligt och dom har massa snsygga grejer vad jag har hört. Är rejält trött idag av någon anledning och skulle egentligen ha jobbat idag men nu blev det inte så så kommer nog tillbringa dagen i mina mjukisar och bara ta det lugnt och börja packa lite. 
 
Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0