Tröttheten härjar

Är hemma nu eftersom vi fick hoppa över no-lektionen eftersom vi ändå inte hade något att göra. Bärjar halv tolv igen då vi har hemkunskap. Vi ska bara städa en liten stund och sedan ska vi ut och kolla på niorna som har volleybollturnering.Sen har vi bara en kort spanskalektion där vi inte ska göra något alls och sen idrott så det är inte alltför jobbigt. Liseberg igår var skitkul! Skrev ett inlägg när vi var påväg dit och ett på vägen hem men det verkar inte ha kommit upp. Blogg.se-appen krånglar sönder för tillfället. Har inte fått speciellt mycket sömn i natt, runt 4-5 timmar så jag är verkligen glad att vi inte har speciellt ansträngade lektioner idag för då hade jag varit körd. Ska nog kolla på ett par avsnitt av stylisterna och sen ta lite mat innan jag pallrar mig tillbaka till skolan.

 

Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0