back on track

Idag har jag äntligen varit i skolan igen! Äntligen, herregud vad har hänt med mig? Trodde aldrig någonsin att jag skulle längta så till skolan som jag har gjort nu när jag var varit hemma. Dagen har gått ganska snabbt, vi har bland annat haft besök av en del holländare på skolan idag som har varit och kollat lite hur vi har det och så och herregud vilket gött språk dom har! Vi har så sjukt mycket i skolan just nu och jag börjar drabbas av lite panik för jag orkar inte med allt. Nu ska jag skriva av lite svenska som jag missat när jag var borta och sedan börja skriva rent lite på so-arbetet. Gissar på ca. 15 sidor på datorn, dör.. Aja bara att bita ihop nu och hoppas att det inte är imorgon jag ska göra no-provet för jag är fortfarande inte redo för det. Jag hade tänkt att jag skulle vara med och springa vårruset idag men jag var för sen att anmäla mig så det blev inget. Och det är väl tur det för även om jag är frisk så är jag definitivt inte så frisk så att jag kan springa 5 km i regn, det är lite att utmana ödet.

 

Men nu ska jag återgå till mitt härliga plugg.

 

Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0