fever in the morning, fever through all night

anigif

Jag börjar bli galen, jag måste bli frisk nu! Det kryper i benen på mig ochdet finns inget mer att göra hemma men ändå så händer det inget. Nu har jag börjat få hosta och mer ont i halsen också, det är hemskt. Det blev ingen konfirmation, inget stallet och inget plugg. Åh gud, jag måste verkligen plugga.. Igår kväll så såg jag och pappi på Sherlock Holmes, den näst nyaste tror jag. Jag tyckte att den var lite svår att förstå ibland men annars var den bea. Jag vet att mitt liv är jätteintressant att läsa om just nu, jag gör så himla mycket. Men sen när jag är frisk och en massa plugg som vi har nu de närmsta veckorna är avklarat så ska jag köra på riktigt, jag lovar!

 

Puss!
Becca

Kommentarer
Postat av: elvina

hej, becca! jag känner det samma! jag är också sjuk, orka INGENTING!!! dessutom så känns det som inget funkar som det ska!! FML!! :) haha!

2012-05-06 @ 12:14:27
URL: http://illusionbylife.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0