three days

 

Morgonens musikunderhållning

 

Får väl uppdatera lite kort vad som har hänt under de tre senaste dagarna. Jag tänker inte alls på att uppdatera bloggen, den ligger inte direkt längst fram i hjärnan. I fredags så började jag i alla fall dagen med en powerwalk, blev 7 km tror jag, en väldigt skön start på dagen. Sedan tog jag det mest lugnt, hängde med mammi och syster och fixade lite saker på överby och var en sväng till målarboden för att kolla på tapeter. Sedan var jag duktig och lagade mat till familjen på kvällen, 3-rätters till och med. Räkcoctail, egnagjorda revben med klyftpotatis och tomat och ananassalsa och sedan hemmagjord yoghurtglass - riktigt gott! Sedan så såg jag på en film, amanda knox: murder on trial in italty, eller något sånt hette den. Inte något att rekommendera faktiskt, hade betydligt högre förväntningar. Gårdagen tillbringades i alla fall till en början med att fixa lite här hemma, städade mitt rum och skulle fixa till mina shorts med lyckades inte helt. Började slita dom men kom på att jag nog ska bleka dom först så gjorde det men blekmedlet funkade inte så får köpa något bättre och göra om, sen så ska ni få se! :) Har två filmer av två av mina favoritbloggare som jag gör efter, ska jag lägga upp dom så att ni får se? Sedan så begav jag mig iväg till mina sysslingar för lite grillning och sedan så åkte jag hem till amanda där lovisa också var. Vi bara pratade och myste lite innan vi åkte ner till stan för att träffa några andra och sedan tog bussen hem till mig efter några timmar. Och vad vi gjorde här har jag för mig att jag skrev om igår? Amanda åkte i alla fall hem runt halv tre tror jag då jag gick och däckade i sängen, jag måste börja sova bättre för att börjat bli så himla trött. Och chelsea spöade bayern, wihoo! Idag så vaknade jag i alla fall för någon timme sen tror jag och nu sitter jag här och lyssnar på lite mysig musik och kollar lite bloggar och lite sånt. Jag ska snart sätta in linserna och pallra mig ut och klippa gräset, caaash yeah! Sen så ska jag och mammi ta en liten promenad ner till älvhögsborg och ta ett styrkapass och sen gå tillbaka hem igen där det väntas grillat, mysig och trevlig dag som är behövligt nu på minilovet. Ska bli så sjukt skönt att vara ledig imorgon också, har ingenting planerat där än förutom träning men det blir väl att träffa någon tror jag, men det tar vi då.

 

Nu ska jag försöka vakna lite och sätta på lite mer taggmusik istället!

 

Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0