Trött

Är helt slut. Helt fullständigt jävla slut. Så trött, vill bara sova. Men det är en skön trötthet, jag är slut av en anledning inte bara av att jag har sovit eller chillat framför tvn, utmattat trött. Trots det så har jag inte gjort alltför mycket.. Jag började dagen med en 7 km powerwalk i det helt underbara vädret. Jag blev helt dysvettig så fick ta en dusch innan jag åt lite frukost och pallrade mig bort till Agnes. Min cykel är hos Amanda så jag fick gå lite till. Vi stekte lite i solen med lite hawaiian tropic och hoppades på att få lite färg men med mina pigment så gick det inte helt som förväntat. Efter ett par timmar så trippade jag hem igen för att byta om och packa väskan och så trippade jag vidare till Amanda för att hämta cykeln. Sedan cyklade vi ner till älvhögsborg för lite svettig träning, det märktes att jag inte hade varit där på ett tag kan jag ju säga.. Det är bara tio träningar kvar innan Prag också, fem veckor! Jag är så död, måste komma igång på riktigt nu så jag inte är så kass när vi kommer dit. I alla fall så tränade vi och cyklade sedan tillbaka hem uppför alla hemska backar och jag kutade in i duschen svettig som jag var och satte mig sedan med en skål yoghurt och kollade på alcatraz och jobbade lite. Nu ligger jag här helt utmattad av solens härliga och varma strålar och myser i min bästa säng. Morgondagen ska tillbringas i skolan med längtande blickar ut genom fönstret mot solen och värmen.

Puss!
Becca


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0