Speak now

Pluggandet går åter igen inte superbra. Har kommit lite framåt i alla fall men jag har aldeles för mycket kvar. Det är så himla svårt att fokusera på riktigt och bara köra men nu ska jag i alla fall bli klar med faktadelen idag har jag bestämt och så ska jag ändra och så imorn på lektionen och förhoppningsvis skriva i alla fall en bit på inledningen och göra klart allt när vi är lediga på torsdag. Får hoppas att jag klarar av att hålla mig till det men är inte säker, måste göra det sista på no:n också. 
 
Idag har vi i alla fall gjort noll i skolan. Började dagen på badhuset med lite livräddning och simning och sånt, sen håltimma med thai. Hade en halv bildlektion där vi inte gjorde något alls, sen flourlackning som smakar banan så man spyr och sen hem. Ingenting vettigt allt vilket är riktigt skönt för nu kör jag bara plugg hela tiden. Lovisa kom förbi en kort sväng förut också vilket var trevligt att se henne för det var ett tag sedan. 
 
Imorgon ska jag alltså till skolan och försöka komma så långt som möjligt på so:n. Sen så ska jag förhoppningsvis till träningen om jag känner att jag har kommit såpass långt men jag får se. Måste i alla fall börja gå det lite oftare så jag får vara med på matcherna för dom går en hel del på träningsstatistiken när det tas ut. 
 
Nu är det i alla fall massa plugg som väntas!
 
Puss

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0