I can not belive

 
Just nu sitter jag och pluggar religion, ifall jag inte har sagt det så har vi ett stort arbete som ska in om tre veckor eller något och jag är inte ens halvfärdig så om ni har något att säga om islam så hör av er, och om ni är muslimer också vore jättesnällt för jag behöver verkligen lite information! :) För typ en timme sedan så kom jag hem från en pw med ida och innan det så var jag nere på match, spelade dock inget själv men tjejerna spelade sjukt bra i början men tyvärr så förlorade vi. Nu ska jag plugga lite till och sen blir det awkward och solsidan som väntas tillsammans med lite jobb. Novellen som ni verkade väldigt intresserade av att läsa kommer upp om en stund och jag vill bara säga att jag inte alls är speciellt nöjd med den. Imorgon ska vi äntligen få våra skoldatorer också vilket ska bli väldigt skönt! På kvällen får jag hoppa träningen för då ska vi äta pizza och se på film med klassen, jag ska kolla om någon har lust att köpa thai eller något istället bara men det ska i alla fall bli väldigt roligt.
 
Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0