Woopwoop

 

 

Sitter just nu utanför älvhögsborg och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Har precis dömt vilket faktiskt inte alls var speciellt svårt. Det var en ganska lugn match men jag måste ändå säga att det var ganska roligt. Definitivt värt 150 kr i alla fall haha. Nu väntas en del plugg för vi har två superstora arbeten som ska in denna veckan och måste verkligen göra en del så jag blir klar någon gång. 


På Ikea så hittade jag massa fina saker, typ täcke, påslakan, ljus, en lampa och massa sånt. Stallet igår gick helt ok men var inte direkt den bästa gången någonsin. Blev dressyr istället för uteritt och hon var inte helt taggad på arbete. Matchen sen gick desto bättre! Förlorade dock med 5-3 men vi spelade så jäkla bra och hade betydligt fler skott på mål så det var bara otur. Dessutom så var de ju distriktslag!

Puss!

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0