You have to belive

Har faktiskt fått pluggat lite. Håller på med religioninlämningen nu och är nästan klar med faktan så blir nog klar tills nästa fredag när det ska lämnas in men har ändå en hel del kvar att göra. Såg på en film med syster förut när hon kom hem och den sög verkligen, var någon b-film med paris hilton som verkligen inte rekommenderas! Fick i alla fall sytt lite samtidigt vilket var bra eftersom jag är lite efter i slöjden. Sen så kom mamma hem med fatta eld, tvåan i hunger games, som hon hämtat åt mig på biblioteket och får se om jag börjar på den ikväll kanske. Project runway sverige står på schemat i alla fall och får se om jag läser lite efter det innan jag somnar. Ska nog ge upp pluggandet för idag aldeles strax i alla fall och kanske gå ner och hjälpa mamma med maten. Imorgon blir det förhoppningsvis skolan och sen kanske en pw eller yoga eller något sånt beroende på hur jag känner mig men absolut ingen hård träning i alla fall för vill verkligen inte bli mer sjuk. Sen ska jag skicka tillbaka mitt kandee-linne som kom idag i en storlek mindre än sist eftersom det fortfarande är för stort och sitter skit, är aldeles för långt och så. Men nu ska jag plugga i typ fem minuter och dunka lite musik och sen blir det project runway!
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0