Shoo

Ligger i sängen nu och har tänkt sova men vet inte riktigt hur det ska gå med den saken. Brudarna gick för en halvtimme ungefär sedan där vi har sett på she's the man, bästa filmen som jag kan utantill. Channing tatum i sina bästa dagar! Dagen har i alla fall varit rätt chill, var nere på överby med mor min för att hämta ut en klänning som jag la undan när jag var där igår. Sen fixade jag lite, pratade med farmor och farfar som kon och hälsade på och sedan stack jag och mötte upp Amanda och så träffade vi dom andra för lite grillning. Himla kul, ni är för goa tjejer! Efter några timmar i den svenska sommarvärmen så drog vi oss stelfrusna hem till mig för lite film och mys. Imorgon ska jag nog ner till stan och fixa en sak och sedan jobba en stund. Blir en kass mobilbild på kvällens outfit, garanterar att det kommer att komma bättre! Puss! Becca


Kommentarer
Postat av: CJ

Tack för dina fina ord Rebecca. :) Jag tycker att du ska köpa ett 50 mm 1,4 objektiv, det är ljusstarkt och funkar till typ allt. Och läs på om bländare, slutartid och iso. Lycka till!

2012-07-16 @ 20:04:57
URL: http://cjs.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0