Söndag

Har tagit det väldigt lugnt idag och gjort en hel del välbehövligt. Började dagen efter tolv timmars sömn vilket var efterlängtat. Sen har jag pluggat lite, städat och sånt. Hörde av mig till Amanda och Alice och kollade om vi kunde ses någon annan dag istället och sen fixade jag lite till innan jag tog mig iväg till gymmet och körde lite. Efter det har jag haft lite spa med ljus och chill musik i duschen med inpackning, ansiktsmask, rakade benen och sånt vilket var riktigt gött. Nu har jag ätit och hjälpt mamma att stryka samtidigt som jag kollade på awkward, snookie and jwoww och xfactor. Nu rullar knight and day men bästa tom Cruise men jag ska nog gå upp och sova tänkte jag för behöver verkligen sova ut så dåligt som jag har sovit det sista. Real vann precis sin match så nu kan jag slappna av på riktigt, var lite orolig för vad som hänt med dom.

Puss!
Becca


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0