Hej igen

Igår när jag skrev så kände jag att jag saknade bloggandet lite ändå och nu känner jag faktiskt att jag har lust att börja skriva lite igen. Har inte suttit vid datorn på hela sommaren typ så det känns lite konstigt nu när jag gör det faktiskt. Har en hel del att göra men tänkte göra en liten lista så att jag kommer ihåg att göra allt. Tänkte att ni lika gärna kunde ta del av den så den kommer i ett inlägg lite senare. Tänkte också berätta lite om vad som händer just nu så att ni kan få hänga med lite.
 
Denna veckan som har varit och den som kommer hyr jag häst vilket innebär att jag tillbringar i stort sett varje dag i stallet och inte har alltför mycket tid över. Ska dit även idag så vi ska hämta upp elli halv fyra och så tar vi oss en uteritt i det härliga vädret.. Idag har jag varit nere en snabbis hos optikern eftersom jag har börjat använda dygnet runt-linser men nu har mitt ena öga blivit rött och irriterat och jag fick veta att det har skett några förändringar på hornhinnan så jag får inte använda linser tills det är helt läkt. Blä. Om det inte är bättre imorn så måste jag till en ögonläkare som får kolla på det också så jag hoppas verkligen att det blir bättre för orkar inte hålla på med massa droppar/salvor och annat. 
 
Men nu ska jag först fixa en att göra lista, sen försöka pricka av några punkter innan jag åker ut till stallet.
 
Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0