Packar

anigif
Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag åker. Jag håller på att packa ner det sista just nu och amanda kommer och hämtar mig om typ två timmar och så åker vi ner till resecentrum och möter upp dom andra. Kommer hem nästa måndag mitt på dagen har jag för mig. Pappa kom precis hem med en kycklingsallad och godis åt mig så nu har jag färdmat också.. Ska bara göra mackor så är jag klar sen! Är lite nervös faktiskt, tänk om vårat hotell är jätteäckligt och så..? Ska se om jag hinner fixa ett inlägg med hur vi ska bo med lite bilder och så och även hur vi åker osv.. 
 
De senaste dagarna har innehållt allifrån lycka och sorg men även ångest. Just nu känner jag lite allihopa på samma gång. Lycka över att jag ska till prag, fuck yea, ångest ifall hotellet är äckligt, lycka över att spanien vann igår, sorg eftersom swedish house mafia ska lägga ner, lycka över att justin bieber kommer till sverige, ångest över att jag kanske inte får biljetter, sorg att jag ska vara borta från min familj och att jag missar våran årliga resa till travet i halmstad. Men lyckan tar över och nu drar jag! 
 
Puss och ha en grym vecka medan jag är borta, det ska jag!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0