copy and paste

'

saknar mitt hår, rejält.


Sitter och pluggar, ovanligt.. Har inte kommit långt alls på son så måste köra på nu! Idag tog jag bussen till jobbet efter skolan och var där en stund. Är efter nu när jag har varit sjuk men hinner inte in och jobba ikapp förrän nästa vecka för har så mycket plugg. Om en stund så ska jag pallra mig ut till stallet i ösregnet. Imorgon är planen att jag ska åka ut till överby lite för har en del som jag måste köpa. Köpte hårfärg idag på håltimman också så det blir nog att färga håret imorgon. Sen får jag se om jag kanske orkar plugga lite innan också. På lördag så tar vi tåget tidigt ner till liseberg och är där exakt hela dagen. Det kommer bli grymt! Söndagen kommer att gå åt till att plugga sedan och sedan är det måndag och skola igen, blä.

 

Men nu måste jag verkligen plugga även fast jag verkligen inte vill.

 

Puss!

Becca


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0