Always laugh when you can, it's cheap medicine

Skolan idag var helt ok, lång skitdag men det är ganska chill lektioner så var inte speciellt ansträngande. Lite jobbigt bara att det känns som att det är måndag eftersom jag inte var där igår menmen.. Blev pannkakor med bär och agavesirap när jag kom hem förut som syster fixat iordning, supergott! Det blev dock varken pw eller yoga, kände inte för att ta mig ut i skitvädret. Tanken är att jag ska plugga lite men känner inte riktigt för det heller. Har precis duschat i alla fall vilket var himla gött eftersom jag inte har duschat sen i torsdags eftersom det inte riktigt är det jag har tänkt på nu när jag varit sjuk. Nästa nu är i alla fall musik och kika på lite bloggar och så. Älskar förresten bloglovin's nya iphoneapp - går tusen gånger snabbare än innan!

Hoppas ni har en mysig tisdag i regnet
Puss


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0