IKEA

 

Sitter just nu i bilen på väg till ikea. Blev upphämtad på skolan och åkte direkt. Har laddat upp med hörlurar och en del tidningar på vägen och jag taggar sönder! Igår så var skolan väldigt lugn, hade typ en och en halv lektion och sen drog vi ner till ungdomsmottagningen och där fick vi se på någon film och dom pratade en del. Sen hade vi en lektion kvar och eftersom jag gick hem från skolan i fredags så fick jag göra en gammal nationella-läsförståelse och sen sluta efter det så fick sluta typ en halvtimme tidigare. Drog till jobbet och var där en stund innan jag cyklade hem i regnet för lite mat och ombyte och så åkte jag ut till stallet. I onsdags så pluggade jag lite kort när jag kom hem innan jag åkte ut till stallet snabbt, i typ en halvtimme. Sen åkte jag hem, åt, bytte om och tog mig ner till älvhögsborg för att kolla på vår match som tyvärr inte gick speciellt bra men det tar vi igen nästa gång!

Helgens planer är så att imorn ska jag upp tidigt för att åka ut till stallet för en uteritt och lite annat fixande. Hinner förhoppningsvis plugga lite innan jag ska ner till älvhögsborg för samling och sen åka vidare till Uddevalla för träningsmatch. Vi ska spela mot ett distriktlag som är väldigt bra så antagligen går det inte helt super men vi får kämpa och hoppas på det bästa. Kommer nog hem klockan halv nio typ skulle jag tro så då blir det antagligen att åka hem till någon eller något sånt. På söndag ska jag upp tidigt igen, inget sovande här inte, och så ska jag döma en match. Det är ju min första gång som domare och jag är sjukt nervös, är nära ett sammanbrott alltså..

Men nu fokuserar vi på det mer positiva, Ikea nästa!

Puss!

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0