It's friday tomorrow bitch

 
Ber om ursäkt för mitt deppinlägg igår. Var inte på bästa humöret kan jag ju säga haha. Fick i alla fall pluggat lite och är nästan klar med inledningen och faktadelen och hann även med en pw. Vi har ju utvecklingssamtalsdag idag så ska möta mamma på skolan om två och en halv timme tror jag, borde nog kolla upp när det är. Började i alla fall dagen för lite mer än en timme sedan med en springtur och sen cardio och rumpa. Har precis duschat och ätit nu och ska strax börja plugga. Hoppas verkligen att jag blir klar idag så jag kan släppa allt efter skoldagen imorn och njuta av lovet. Skickade i alla fall no:n igår så den kan jag släppa. 
 
I kväll så ska jag antingen till stallet eller till n3 för att kolla på när amanda sjunger, får se vilket det blir. Nu ska det i alla fall dunkas lite musik och pluggas lite. 
 
Kyss!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0