Namaste

Har precis kommit hem nu efter en pw hem från gymmet. Idag blev det ett poweryoga-pass tillsammans med Ebba så nu känner jag mig härligt utvilad och tillsammans med powerwalken lagom trött. Idag i skolan så hände det inte allt för mycket, hade någon sorts nutidskryss först vilket var svårt eftersom jag inte direkt har superkoll på nyheter och sånt men sen var det slöjd och bild som gällde, såklart så lyckades jag klanta mig och radera allt jag gjort i slutet av lektionen så jag får börja om nästa gång menmen.. På idrotten så spelade vi fotboll i någon sort vatten/lerig sak i skogen vilket var sjukt roligt men väldigt geggigt. Sen var det sexualkunskap på non vilket inte är världens mest ansträngande sak direkt.

Nu ska jag se på x-factor och äta kokosplättar med granatäppleskärnor, supergott! Sedan blir det antagligen en dusch med tända ljus och bara ta det lugnt och så. Sen ska jag försöka somna tidigt och sova bra med massa ny energi imorn.

Puss!
Becca


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0