sickness

 
 
Var tvungen att gå hem från skolan för mådde inte bra alls och det suger. Var halvsjuk igår också så fick hoppa över jobbet då men sen tog jag mig, envis som jag är, ut till stallet på kvällen ändå vilket inte direkt bidrog till att jag mådde bättre idag. Det var dock värt det för det gick faktiskt riktigt bra och var roligt! Idag så orkade jag bara med en lektion innan jag gick hem och enda anledningen till att jag gick dit från första början var att vi skulle ha en föreläsning om ätstörningar på idrotten men sen så fick vi reda på att våran lärare var hemma för vård av sjukt barn och då kände jag att jag lika gärna kunde gå hem. Här hemma var tanken att jag skulle plugga lite men mitt huvud var inte riktigt med tillräckligt mycket för att det skulle gå just nu så istället så har jag kollat bloggar, lyssnat på fin musik, kollat tv, ätit, druckit massa koppar de och liknande och jag mår ännu värre nu måste jag faktiskt säga. Ska ta febern, proppa i mig några alvedon, lägga mig i soffan och halvsova framför gårdagens avsnitt av revenge är planen och kanske sticka ut huvudet genom fönstret och få lite luft också.
 
Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0