Skulle publicerats för några timmar sedan

Jag är fortfarande lite sjuk och har varit det hela helgen. Får se hur jag känner mig imorgon om jag går till skolan eller inte. I lördags mådde jag i alla fall lite bättre så tog en promenad ner till överby för att möta upp ida efter att hon slutade jobba och så tog vi en fika på espresso house vilket var mysigt. Gick runt och kollade lite snabbt också och fick med mig ett par välbehövliga nya dr denim och så hittade jag en väldigt fin kofta från odd molly, får se om jag köper den. Sen hämtade mamma upp mig och så åkte jag och jobbade ett par timmar. Kom hem till hemmagjorda revben färdiga och en bra film och satt där hela kvällen. Idag har jag bara tagit det lugnt och pluggat lite nu på eftermiddagen. Har precis sett ett avsnitt av awkward och fått i mig lite mat och nu väntas ett avsnitt av solsidan.

Puss!
Becca


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0