Två steg från paradise

Sitter nu och skriver på religionen, går jäkligt sakta måste jag säga. Kommer ingenstans för jag börjar hålla på med massa annat hela tiden men ska skriva lite till och sen ta en paus och gå och hämta min cykel på skolan som jag lämnade där i fredags så det går snabbare att åka dit imorn bitti. Sen ska jag försöka plugga lite till och sen ska jag se på awkward är tanken, dock aningen senare efter det går på tvn så spelar jag in det. Sen ska jag däcka i min gosesäng med nya påslakan och täcke, kan ju inte bli mysigare! Blir nog att läsa lite solo med tända ljus och njuta till max av den sista lediga dagen för denna gången. Förhoppningsvis går resten av veckan snabbt sen och så är det dags för höstlov! Samtidigt så får den gärna gå långsamt så jag hinner klart med allt som ska in nu i slutet av veckan haha. Menmen, det löser sig nog. Ska sätta på grym musik och ta mig igenom att plugga en stund till så blir det nog allt bra detta!
 
Puss!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0