Gosar

Har inte fått gjort speciellt många punkter på min att göra lista men det går i alla fall framåt. Var i stallet ett par timmar med elli och emma och vi klarade oss faktiskt ifrån regnet. Efter det har jag varit helt slut och orkade inte hitta på något så satte mig och kollade på en film med mamma och pappa, the whistleblower hette den och var riktigt bra. Handlade om människohandel och lite så och jag rekommenderar den verkligen! Ebba var förbi en stund och lånade en film och det var himla kul att se henne för har inte träffat henne så mycket alls nu på lovet. På tal om lov, det är två veckor kvar!! Helt sjukt, det skulle vara så långt och jag skulle hinna med så mycket men tiden har bara rusat iväg och jag är sjukt avundsjuk på alla goa vänner som ska börja gymnasiet när jag själv har ett helt år kvar innehållande nationella och massa annan skit. Snart är det min tur också i alla fall, valen ska ju vara inskickade om ett halvår typ och jag har nästan bestämt mig redan. Färdigpratat om det, nu ska jag mysa lite i med musik i lurarna och läsa lite i bästa boken. Puss! Becca


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0