Hola amigos

Idag har jag inte gjort så mycket alls, vaknade runt elva av att klockan ringde så pallrade mig upp för frukost och gjorde mig iordning innan jag åkte ner till stan och frisören och tillbringade runt tre timmar där. Blev riktigt nöjd! Det var tänkt att det skulle bli betydligt ljusare men jag blev så nöjd att jag inte vet om jag ska försöka få det det eller behålla det, vilket jag i alla fall kommer att göra för ett tag framöver. Systra mi kom i alla fall ner och mötte upp mig när jag var klar och vi kollade i lite affärer och så. Åkte hem, åt, kollade på degrassi innan jag åkte till Amanda en stund. Sen skulle hon iväg så jag åkte hem och myste med syster framför en kass film. Maskinen spelade ju ikväll i göteborg och det var egentligen tänkt att jag skulle dit men det blev inte så och nu sitter jag och ångrar mig lite men bag får väl lyssna på grannarnas kassa dunk, som dom spelar så högt att dom skulle kunna stå en meter ifrån mig, som tröst.

Puss!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0