Let's do this

Sitter nu på bänken inne på toan nyduschad och gött slut. Har inte fått gjort ens hälften av vad jag hade tänkt idag men har i alla fall varit ute på 1.5 timmes pw med mor min och sedan kört lite daily butt workout och cardio och känner redan att jag kommer ha en go träningsverk imorn. Nu ska jag bara ta mig upp här ifrån och ta på mig lite mjukiskläder innan jag sätter mig och jobbar ett par timmar framför en film innan jag nog däckar gött i min säng. Imorn har jag massor som jag ska hinna med så ska försöka vakna runt 9-10 så att jag hinner. Var förresten inne hos min frisör under powerwalken och bokade en tid så på fredag kommer mitt hår förhoppningsvis att se ut som på bilden under.

Puss!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0