Man måste dö några gånger innan man kan leva

Dålig uppdatering här jag veet men jag känner inte riktigt för det. I tisdags var jag nere på plus för ett boxingpass med ebba och sen hade jag möte där med pappa och någon för att fixa ett nytt kort för mig eftersom det andra går ut på lördag då nu har jag maxkort så nu är det bara att träna sönder. Sen igår så pluggade jag en hel del eftersom jag var helt efter så nu är jag i alla fall lite närmare och idag ska jag först jobba och sen stallet efter skolan. Ska försöka uppdatera lite mer men jag får se hur det blir med den saken. Imorgon har jag lyckats dubbelboka mig så får se vad jag väljer att göra men planen är i alla fall gymmet innan.

Puss!


Kommentarer
Postat av: FELICIA

fin design! :)

2012-09-01 @ 00:08:15
URL: http://feliciamasalla.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0