Nu kan du få mig så lätt

Blev lite deppinlägg sist kan man ju lugnt säga! Nu är det borta i alla fall och jag har det bara gött. Igår var det sista dagen med hästarna vilket faktiskt är ganska skönt för jag har knappt hunnit med någonting de senaste veckorna när jag har varit där. Tänkte berätta lite om de senaste dagarna i alla fall. I fredags så var jag i stallet på förmiddagen, sen åkte jag ner till överby en snabbis för att köpa en liten present till Matilda och sen fixade jag lite hemma innan jag åkte hem till henne. Tillsammans med Emma och elli så hade vi skitkul och vi sov där så kom hem runt 2 på lördagen tror jag och då solade jag lite innan jag åkte ut till stallet. Efter det så hann jag precis hem för att duscha och äta innan jag mötte upp elli och Matilda nere på strandgatan för en fika. Igår jobbade jag lite och solade igen innan jag åkte ut till stallet där vi hoppade lite på terränghindren och Emmas syster var med och fotade. Gick faktiskt riktigt bra eftersom min gose tycker om att hoppa ute betydligt mer. Sen hann jag precis hem och åt lite fruktsallad innan Ida kom förbi och så gick vi ut på en powerwalk och pratade lite.

Nu idag är planen att bara ta det lugnt och återhämta mig idag och nog städa lite på mitt rum för jag har bara gått in och ut och lagt massa grejer överallt så även om jag brukar hitta bra när det är rörigt så är det helt omöjligt för tillfället. I eftermiddag väntas däremot en hel del jobb och ska se om mammi kanske vill gå ut på en pw. Imorgon är det däremot fullt upp hela dagen men det får ni höra mer om då!

Puss!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0