They down know anything about us

Detta inlägget var tänkt att det skulle komma upp runt halv fem tiden men aja bättre sent än aldrig! Kan i flika in nu efteråt att boxingen var sjukt nice och skitjobbig och jag ska definitivt på det igen.

Har precis fått i mig lite mat och ska strax byta om och dra mig ner mot plus för ett boxingpass om 45 minuter ungefär. Är fett otaggad just nu för dom sista lektionerna sög verkligen lusten ur mig men det ska ändå bli riktigt skönt! Skoldagen förövrigt var helt okej dom första lektionerna men efter lunchen så blev det för mycket, dom tre ämnena jag tycker minst om har vi allihop nu på eftermiddagen. Ikväll blir det att bara ta det lugnt och kanske se en film för att sedan gå och lägga mig ganska tidigt för har sovit kasst dom senaste nätterna och jag skulle verkligen behöva all sömn och energi jag kan få just nu.

Skriver kanske mer senare,
Puss!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0