Chasing the sun

Tänkte uppdatera lite om vad som händer just nu. Igår tillbringade jag dagen i Grebbestad tillsammans med familjen. Var en sväng vid sportshopeeb där jag hittade en del saker med fick bara med mig ett par hörlurar från wesc med otroligt ljud i och en randig tröja från serious sally, bilder kommer upp någon annan gång på det. Sedan åt vi på något mysigt ställe vid vattnet och chillade lite på bryggan innan vi åkte hem och jag som då började må lite dåligt tog det lugnt framför en film och efter den när jag mådde bättre så mötte jag upp Amanda för lite longboard. Idag vaknade jag ganska sent så hann bara äta frukost framför senaste pretty little liars innan jag åkte ner till stan med mamma för att fixa lite saker. Köpte hårfärg till mig, var hos optikern för att fixa nya linser som man ska kunna ha på sig dygnet runt i en månad utan att ta ut och även ett besök på biblioteket. Allt håller på att fixas inför fallens nu också som börjar imorgon, jag taggar sönder det kommer bli fett! Imorgon väntas först jobb och sen kanske jag ska ner till stan och träffa Lovisa och några fler för att kolla in fallens. På fredagen kör det däremot igång på riktigt och då väntas Amanda Jenssen, loreen, Adrian Lux och massa annat grymt och på lördag blir det timbuktu! På söndag vet jag inte om det är värt att pallra sig ner för då händer det inte så mycket, möjligtvis för fyrverkerierna. På måndag drar jag mig utåt kusten för första stoppet i Falkenberg. Kommer antagligen inte vara speciellt bra uppdatering förrän då eftersom jag nog kommer att ha ganska fullt upp men ni får ha det så bra och alla som kommer till fallens får ha det extra trevligt! Kram! Becca


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0