Noll blogglust

Känner verkligen inte alls för att blogga just nu men kände bara att jag behövde sticka in ett inlägg och säga att jag lever. Har precis vaknat och ligger kvar i sängen och gosar lite med musik. Ska strax pallra mig upp och äta frukost framför pretty little liars med syster, bästa serien det!! Tyvärr är jag ikapp usa bara så måste vänta en hel vecka innan jag kan se mer.. Sen ska jag i alla fall göra mig iordning och dra mig ner mot överby och möta upp amanda. De senaste dagarna har det inte hänt så mycket eftersom jag har varit sjuk och inte varit utanför dörren men har sett lite film och i torsdags hjälpte jag mamma att flytta upp deras säng och alla kläder och så till övervåningen där de numera ska bo. Igår var jag och jobbade och eftersom det var två veckor sedan nu när jag var i Prag och sen sjuk så var det en del kan jag ju säga.. Nu ska jag ta mig upp i alla fall! Puss!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0