And if I am your cinderella

Sitter på bussen påväg till jobbet. Ska dit en stund innan jag drar mig hemåt igen och byter om innan jag ska hämta upp elli och åka ut till stallet. Dagen i skolan var ganska kort, vi slutade typ kvart i ett och började kvart över nio så det var rätt gött. Gjorde inte speciellt mycket heller, lite stafetter och sånt och mitt lag kom faktiskt tvåa. Sitter och är lite deppig eftersom jag precis fått reda på att en av mina favoritserier, alcatraz som jag såg den grymma säsongsfinalen på igår har lagt ner. Dock så började säsong tre av pretty little liars sändas i usa förra veckan så för börja följa det igen istället.

Men nu är jag strax framme och ska byta buss så måste sluta.

Puss!
Becca

 

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0