De senaste dagarna

I torsdags så gick jag upp ganska tidigt för att börja fixa i ordning mig och åkte iväg till torsbohallen för skolavslutning, tror inte jag har fattat att jag har sommarlov än! Fick mina betyg som var helt okej, visste ju om en del innan och vissa förväntade jag mig faktiskt lite högre i men har inget under D så det är ändå bra. Sen åkte jag hem, bytte om och så komarmor och hämtade mig och johanna och så hämtade vi upp pizzor på mamma mia som vi åt hemma hos dom med farfar och mina kusiner också, himla gott! Efter ett par timmar hämtade mamma oss och så åkte vi hem och jag bytte om på ett par minuter och så hämtade vi upp elli och åkte vi till stallet. Hjälpte först till i nybörjargruppen, så söta är dom små barnen! Sen mockade vi lite och fixade fram lite höbalar och plast som vi hoppade över sen. Det gick inte jättebra men vi kom i alla fall över, jag och älsklingen. Efteråt fixade vi snabbt och fick överlämna det sista åt dom andra så åkte vi hem, jag duschade snabbt, bytte om och cyklade iväg till amanda där massa goa brudar väntade. Har massa bilder som jag inte har hunnit ladda in i datorn än men lägger upp det senare. Likaså så ska ni få bättre bilder på vad jag hade på mig på skolavslutningen. Vi grillade och pratade i alla fall och jag var lite rädd när jag cyklade hem eftersom jag är extremt mörkrädd så jag pratade i telefon med agnes och lite längre, i en och en halv timme tror jag innan jag däckade i min säng.

Igår så vaknade jag runt elva och åt lite frukost innan jag tog en powerwalk till jobbet och var där i ett par timmar. Åkte hem med mamma sen och bytte om och packade lite grejer för kvällen och mötte upp ida, kicken och amanda för att åka ner och bowla lite. Jag kom faktiskt tvåa med elva poäng efter ida trots att jag är kass.. Sen åkte vi i alla fall hem till ida för att fixa iordning oss och frida kom också. Vid halv nio så åkte vi till vänersborg och kom strax innan mange makers uppträdde. Det var inte det bästa jag har varit på direkt men ändå helt okej. Tillbringade i alla fall kvällen där och det var kul men hade en rejäl huvudvärk mot slutet. Sög att sverige förlorade också..

Idag så vaknade jag runt tolv då jag gjorde världens godaste fukost med bananpannkaka, kesella, hallon och te. Kollade på top model australia samtidigt som jag åt det och sedan gick jag upp och bytte om och så gick jag och mor min ut på en promenix. Kom hem, åt grillat till lunch och nu sitter jag här och degar. Har precis beställt hem ett klubbfodral och några innebandybollar som kan var bra att ha nu till prag, 15 dagar kvar eller något sånt.

Nu ska jag kolla lite bloggar, se om jag orkar städa mitt rum och förhoppningsvis också min garderob för jag hittar inget alls där för tillfället. 

Ikväll ska jag se på en film och några avsnitt av stylisterna och sen lägga mig tidigt för är trött som sjutton!

Imorgon ska jag och elli agera funktionärer på terrängtävlingen i stallet, håller på från tolv till fem så det är praktiskt taget hela dagen.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0