fiskpinnar gottigott

Är hemma på håltimman just nu och äter fiskpinnar. Har inte ätit det på flera år och mums, måste äta det oftare. Musiken är i alla fall igång på högsta volym och håller på att ladda in lite bilder i datorn. Måste dammsuga och så innan jag åker tillbaka bara för skulle ha gjort det i lördags så får nog sätta igång och göra det snart. Ska se om jag hinner med ett avsnitt av stylisterna också men det är tveksamt. Har matteprov nästa lektion som jag inte alls har pluggat mycket till och det kommer att avgöra nästan hela vårat mattebetyg så jag är lite nervös. Efter skolan sen så ska jag plugga lite på en no-redovisning som vi har imorgon, om biobränsle vilket jag knappt fattar något om. Ska nog och träna en stund också för vi har inte många träningar kvar innan prag nu så behöver alla jag kan.

 

Igår pluggade jag i alla fall lite matte och sen jobbade jag samtidigt som jag såg på två filmer, panic room och this means war. Båda var bra men rekommenderar speciellt den sista, den var grym! Sen var jag och tränade en stund och sen satt bänkad framför tvn där det var gossip girl och sen big brother. Tyckte att hanna förtjänade att vinna mest av dom som var kvar men om jag hade fått välja så hade jimmy eller lars utan tvekan vunnit. Såg också att femman har börjat visa säsong 9 av one tree hill och har lite beslutsångest om hur jag ska göra eftersom jag har sett säsong 8 men när jag började köpa boxarna så har jag börjat kolla om och är nu på säsong fem och funderar på om jag ska kolla alla där eller bara fortsätta med säsong nio och vara på två ställen samtidigt?

 

Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0