jag är lyckligare nu

Bild ur arkivet, saknar mitt hår ganska rejält när jag ser den.

 

Imorgon är det skolavslutning, tror inte riktigt att jag har fattat det än! Idag har vi bara städat, fikat och pratat betyg. Nu ska jag strax ut och springa och lite så eftersom jag ska hoppa över träningen sen då jag ska gå på min systers avslutning. Sen ska jag sova för att kunna gå upp tidigt imorgon för att börja fixa iordning mig. Är fortfarande riktigt trött ifrån i förrgår så hoppas jag får sovit lite mer tills imorn. Sen så ska jag äta något gott tillsammans med min syster, mina kusiner och farmor och farfar vilket vi gör varje år. Ska ta mig ut till stallet en stund innan jag åker hem och duschar och byter om för grillning med massa tjejer hemma hos amanda.

 

Men nu måste jag byta om och gå ut så att jag hinner hem i god tid för har lovat att fixa håret och så på johanna.

 

Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0