Överby

Ställde klockan på elva i morse och tog mig ner till överby tillsammans med Agnes, Ida, kicken, och Lovisa. Vi var där i ett par timmar och jag är helt slut. Fick med mig en del hem som jag visar bilder på lite senare. Är riktigt nöjd med vissa saker! Nu väntas grillat och film med familjen och sen ska jag se på dubbel- och sista avsnittet av Alcatraz innan jag däckar i sängen och förhoppningsvis sover ut tills imorn då vi har spårets dag i skolan. Vi ska alltså vara i grupper med typ två från varje klass och gå tipspromenad och lite lekar och så på knorren. På fredag har vi heller inte vanlig skoldag utan då ska vi till innovatum i någon timme och sen ska vi vara på badhuset resten av dagen. Tyvärr ska det ju inte vara helt perfekt väder men det är i alla fall bättre än att sitta inne på lektioner.

Puss!
Becca


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0