Trying your best to break me

 

Två riktiga skoldagar kvar, helt underbart! Dagen har varit lugn, har fått tillbaka matteprovet och so-inlämningen och jag blev lite besviken på matten, trodde faktiskt att det gick bättre men so:n är jag nöjd med. På idrottet så spelade vi fotboll och gud vad jag skulle vilja vara bra på den sporten men den som skapade mig höll inte med. Fy fan. Har jobbat lite och kollat lite på tv nu sedan jag kom hem och snart ska jag möta upp ida och så ska vi ta en powerwalk ner till stan och fika lite på strandgatan och ha det mysigt. Imorgon ska jag försöka sova ut och sen ska jag till överby med agnes och kicken, har en del som jag behöver köpa.

 

Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0