Weekend

 

Fastnade totalt i min bok igår kväll så var uppe ett par timmar för länge så fick inte riktigt sovit ut som jag hoppats på men det är lugnt, skolavslutningen är ju om fyra dagar! Boken rekommenderar jag verkligen, Expert på att rodna av Katarina Von Bredow som förövrigt inte har skrivit en dålig bok, fastnade i alla fall totalt i den så grym som den var. Pallrade mig upp ur sängen runt tolv i alla fall och åt lite frukost innan jag åkte ner till överby med hela familjen haha. Vi gick och fixade lite saker på olika håll och jag fick med mig ett par saker hem, visar senare. Sen har jag jobbat lite, sett på en film och varit ute och sprungit en stund. Jag måste verkligen komma igång med träningen nu i sommar och hoppas verkligen att det blir så för det har jag nog sagt ganska många gånger och så orkar jag i en vecka ungefär men nu vill jag verkligen köra! Ska läsa också har jag lovat mig själv för har knappt gjort det sen.. förra sommaren. Nu ska jag kolla lite bloggar och några avsnitt av stylisterna innan jag kryper ner i bästa sängen eftersom jag ska på första hjälpen-kurs i stallet imorgon så det kanske inte blir alltför bra uppdatering. På måndag så ska vi till liseberg med klassen så blir nog inte så mycket där heller. Bra att jag skrev det för nu kom jag på att jag måste boka tågbiljett!

 

Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0