good life

Det är helt otroligt hur mycket vi har i skolan just nu, allting är plötsligt på en gång. Jag sitter och skriver oavbrutet på so:n som ska vara inlämnad på onsdag med tayler ward på högst volym, bästa han! Vi har mattediagnos imorgon också och jag har inte ens provat att göra allt som kommer så det kommer nog inte gå helt bra men jag prioriterar inte det just nu. Vi har spanska-prov på onsdag också som jag inte har börjat plugga på alls, måste göra det snart för jag kan inte alls det som vi har prov på. Får nog ta morgondagen till den och stunta i so:n då, får göra så mycket som jag hinner idag så har jag förhoppningsvis inte jättemycket att göra sen. Jag har inget liv för tillfället och det suger men sen på torsdag så är vi ju lediga fram tills på tisdag tror jag så då får jag hinna ikapp lite med resten av mitt liv. Vädret suger utanför fönstret så jag blir inte direkt peppad men det är bara att stå ut, det är snart över. Egentligen så borde jag jobba idag men jag hinner verkligen inte så får jobba massor på torsdag istället eller någonting.

 

Men nu måste jag fortsätta med so:n så att jag kanske kommer någonstans snart. Kan berätta att jag har skrivit 12 sidor på datorn nu och jag har gjort typ.. hälften? Det är ganska stort. Men jag överlever och har lovat mig själv att sluta klaga.

 

Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0