Know you been hurt by someone else

Sitter just nu ute i solen med en veckorevyn och försöker få lite färg. Om en liten stund ska jag pallra mig in och fixa iordning mig och så ska jag och Amanda ner till junkyard för dom har något event för tjejer. Idag så har vi haft hälsodag i skolan vilket har varit väldigt lugnt med tre lektioner, genus och ideal, tandhygien och elda tamponger i skogen, göra pinnbröd och nyponsoppa i tangakök. Jag och några till stannade kvar lite längre för dom skulle grilla marsmallows också, blä. Tycker inte om det alls men det var ändå trevligt. Sen har jag bara varit hemma och legat ute i en solstol sen dess. När jag kom hem så låg det ett paket i brevlådan med väskan och toppen som jag köpte av goaste felicia - akerstroms.devote.se. Båda var jättebra och ni får bilder någon annan gång.

Puss!
Becca


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0