suck

Jag är inte alls på humör, vi har så jäkla mycket att göra i skolan och jag orkar bara inte med det. Imorgon ska so:n vara inlämnad och så har vi spanskaprovet och sen är vi lediga fram tills tisdag så jag hoppas att jag äntligen kan släppa allt. Jag vet verkligen inte alls vad det har varit med mig idag, mitt dåliga humör kom bara efter halva skoldagen ungefär och allt är bara jobbigt. Men nu ska jag inte klaga alltför mycket utan måste skriva på so:n. Har inte pluggat något alls inför provet imorgon så det lär ju inte gå alltför bra men jag orkar bara inte, vet inte om det blir något av so:n heller, kanske sätter mig framför tvn och kollar på 90210 istället för känner inte att jag får så mycket gjort ändå.

 

Puss!
Becca

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej på dig!

Tänkte tipsa dig om en klädbutik på nätet http://www.locolife.se riktigt nice kläder där!

KOlla in den det kostar ju inget :)



Hoppas allt är bra med dig!

2012-05-16 @ 07:45:11
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0