Hemma igen

Är hemma från skolan idag igen. Jag hoppas verkligen att jag kan gå imorn för jag blir galen av att vara hemma hela dagarna! Ställde klockan imorse för att se om jag mådde okej och jag tog mig upp och har inte somnat om efter det. Har tagit det lite lugnt, kollat på en film som hette sliding doors och ätit lite frukost. Filmen var faktiskt riktigt bra och den rekommenderas asolut! Den handlar om en tjej som missar tunnelbanan och kommer med den en gång och så kör dom parallellhandling på det så får man se hur olikt hennes liv blir av just den händelsen. Försökte få tag på biljetter till när one direction kommer på xfactor men dom tog slut på 20 sekunder, överdriver inte!! Helt sjukt. Menmen.. Var inte supernoga med dom så det är lugnt. Nu är tanken att jag ska plugga lite men vet inte riktigt hur det blir med den saken..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0